Jak můžete reklamovat?
Kromě popisu problému prosím uveďte vaše jméno a příjmení, datum narození, číslo účtu a kontakt (e-mail nebo telefon). Přijetí reklamace vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v Reklamačním řádu.
Stáhněte si reklamační řád
Kdo dále může řešit vaši reklamaci?
Česká národní banka
Česká národní banka, Sekce dohledu nad finančním trhem, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, tel. +420 224 414 359, ID datové schránky qr9ab9x, e‑mail spotrebitel@cnb.cz
Česká národní banka nerozhoduje o předmětu sporu. Posuzuje pouze, jestli byly dodrženy příslušné právní předpisy.
Finanční arbitr ČR
V zákonem stanovených případech Finanční arbitr ČR, Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1, tel. +420 257 042 070, ID datové schránky qr9ab9x, e‑mail arbitr@finarbitr.cz
Finanční arbitr je správním orgánem pro mimosoudní vyrovnávání sporů, jehož působnost je vymezena zákonem č. 229/2002 Sb. (více na www.finarbitr.cz).