Získali jsme zlato v prestižní soutěži EEA

Podařilo se nám spolu s agenturou AMI Communications získat prestižní zlaté ocenění European Excellence Awards (EEA) za projekt
Prvok od Buřinky. Komunikační kampaň spojená s tiskem prvního 3D tištěného plovoucího domu, pod názvem Prvok, přesvědčila porotu svou odvahou a
inovativním přístupem. První cenu Buřinka získala za tuto kampaň v regionu střední Evropy a dostala se také mezi evropskou pětku projektů v oblasti financí. Evropské ocenění hodnotí nejúspěšnější či nejodvážnější komunikační projekty – oceňuje mj. efekt na byznys kampaně, její dopad na společnost a unikátnost řešení.

 

„Tak skvělou odezvu na Prvoka jak u nás tak v zahraničí jsme opravdu nečekali. Jsme hrdí na to, že jsme stavbu Prvoka mohli umožnit,“ říká Monika Kopřivová ze Stavební spořitelny České spořitelny, Buřinky. „Prvok je organický, na to samé jsme vsadili v komunikaci,“ uvádí
Tereza Syslová, account director z AMI Communications, a dodává: „Kampaň jsme stavěli zejména na zážitcích a autenticitě experimentu. Odhalovali jsme proces tisku v každé jeho fázi. Chtěli jsme ukázat problémy, které jsou s technologií spojené, a akcelerovat jejich budoucí vyřešení. Toho jsme dosahovali eventy v ‚laboratoři‘, spoluprací s nezávislými odborníky, několika vlnami mediální komunikace i produkcí videí.“

 

microsoftteams-image.png