OBCHODNÍ PODMÍNKY Reklamační řád

Jak reklamace probíhají

Reklamaci můžete podat v ústní i písemné formě na kterékoliv pobočce České spořitelny, a. s., písemně na adresu sídla Stavební spořitelny České spořitelny, a. s., Vinohradská 1632/180, 130 11 Praha 3, telefonicky na bezplatné informační lince 800…

Číst dále...

Pokud nejste s vyřízením reklamace spokojeni, obraťte se prosím s opakovanou reklamací na nadřízeného zaměstnance, který s Vámi původní reklamaci řešil (vedoucí zaměstnanec pobočky České spořitelny, a. s., příslušný ředitel útvaru Stavební…

Číst dále...

Reklamace vyřizujeme vždy co nejdříve, maximálně však do 30 kalendářních dnů od doručení Vaší reklamace na adresu našeho sídla. Je možné, že Vás budeme kontaktovat kvůli doplnění nebo upřesnění některých informací. Doba čekání na doplnění údajů z…

Číst dále...

V reklamaci prosím uveďte jméno a příjmení, rodné číslo nebo datum narození, adresu a číslo účtu. Pokud jste jednatel právnické osoby, uveďte obchodní firmu, IČ, adresu, číslo účtu a jméno a příjmení jednající osoby. Pro operativní řešení reklamace…

Číst dále...

  1. Všechny reklamace evidujeme v elektronické podobě.
  2. Vždy dostanete potvrzení
    o přijetí reklamace.
  3. Všechny náklady na vyřízení reklamace bereme na sebe.

Kdo dále může řešit vaši reklamaci?

Více o nás

Všeobecné podmínky už znáte, tak co si přečíst více o naší společnosti jako takové.

Více o nás