Všechny časté dotazy

Časté dotazy Úvěr je schválený, ale moje banka má zavřeno. Co to znamená?

Některé banky umožňují okamžité převedení peněz na účet jen do určité denní doby a obvykle jen v pracovní dny. Pokud o Úvěr na rekonstrukci žádáte večer nebo o víkendu, může se stát, že peníze nepůjde převést do 15 minut.

Nemusíte se ale bát. Veškeré údaje ve vaší žádosti v takovém případě uložíme. Hned, jak vaše banka otevře, dáme vám o tom vědět SMS zprávou a e-mailem. Zároveň vám pošleme odkaz, pomocí kterého se ke smlouvě ihned vrátíte a podepíšete ji online. Pak už budete moci úvěr čerpat bez prodlení.

Pokud jste e-mail s odkazem neobdrželi, zavolejte nám na číslo 224 309 615 (volejte pondělí až čtvrtek od 08:00 do 17:00, v pátek od 8:00 do 16:00). Zjistíme, kde je problém.