Časté dotazy Jak postupovat při platbě do Buřinky
Jaké dokumenty budu potřebovat?
Pokud jste klientem České spořitelny, stačí vám pouze občanský průkaz. Jestli používáte účet v jiné bance, požádáme vás o potvrzení příjmů od zaměstnavatele nebo o daňové přiznání a poslední výpis z vašeho běžného účtu, kam vám chodí výplata a…
Jak mám postupovat při platbě z bankovního účtu?
Při platbě z bankovního účtu je při zadávání čísla účtu a platebních symbolů nutné věnovat pozornost pečlivému a čitelnému vyplnění následujících údajů: ČÍSLO ÚČTU PŘÍJEMCE předčíslí – číslo účtu KÓD BANKY 8060 ČÁSTKA DATUM…
Jak mám postupovat při platbě v hotovosti?
Při zadávání čísla účtu a platebních symbolů věnujte pozornost kontrole následujících údajů: ČÍSLO ÚČTU PŘÍJEMCE předčíslí – číslo účtu KÓD BANKY 8060 ČÁSTKA DATUM SPLATNOSTI není nutné zadávat nepovinné údaje …
Jak provést platbu ze zahraničí?
Pro zasílání plateb na účet u Buřinky ze zahraničí je třeba znát číslo tohoto účtu vedeného Buřinkou (tj. účtu příjemce) v mezinárodním formátu (tzv. IBAN), které je uvedeno ve výpisu z účtu ve tvaru: CZXX 8060 XXXX XXXX XXXX XXXX. …
Jak mám postupovat při platbě poštovní poukázkou?
Pro platební styk použijte výhradně poštovní poukázky typu A, které jsou k dispozici na pobočkách České pošty. Při vyplňování poštovní poukázky věnujte pozornost pečlivému a čitelnému vyplnění následujících údajů: v pravé části poukázky:…
Jak vyřídit stížnost či reklamaci vztahující se k platebnímu styku?
Stížnosti vztahující se k provádění bezhotovostního platebního styku Buřinkou se vyřizují v souladu s Reklamačním řádem Stavební spořitelny České spořitelny, a. s.