Časté dotazy Jak postupovat při platbě do Buřinky

Pokud jste klientem České spořitelny, stačí vám pouze občanský průkaz. Jestli používáte účet v jiné bance, požádáme vás o potvrzení příjmů od zaměstnavatele nebo o daňové přiznání a poslední výpis z vašeho běžného účtu, kam vám chodí výplata a výpis za období před 6 měsíci. Doklady pro zajištění…

Číst dále...

Při platbě z bankovního účtu je při zadávání čísla účtu a platebních symbolů nutné věnovat pozornost pečlivému a čitelnému vyplnění následujících údajů: ČÍSLO ÚČTU PŘÍJEMCE předčíslí – číslo účtu KÓD BANKY 8060 ČÁSTKA   DATUM SPLATNOSTI   Nepovinné údaje (variabilní symbol,…

Číst dále...

Při zadávání čísla účtu a platebních symbolů věnujte pozornost kontrole následujících údajů: ČÍSLO ÚČTU PŘÍJEMCE předčíslí – číslo účtu KÓD BANKY 8060 ČÁSTKA   DATUM SPLATNOSTI   není nutné zadávat nepovinné údaje (variabilní symbol, konstantní symbol, specifický symbol). Platba…

Číst dále...

Pro zasílání plateb na účet u Buřinky ze zahraničí je třeba znát číslo tohoto účtu vedeného Buřinkou (tj. účtu příjemce) v mezinárodním formátu (tzv. IBAN), které je uvedeno ve výpisu z účtu ve tvaru: CZXX 8060 XXXX XXXX XXXX XXXX. Dále je nutné znát swiftový kód banky příjemce v mezinárodním formátu (tzv. BIC), který je…

Číst dále...

Pro platební styk použijte výhradně poštovní poukázky typu A, které jsou k dispozici na pobočkách České pošty. Při vyplňování poštovní poukázky věnujte pozornost pečlivému a čitelnému vyplnění následujících údajů: v pravé části poukázky: …

Číst dále...

Stížnosti vztahující se k provádění bezhotovostního platebního styku Buřinkou se vyřizují v souladu s Reklamačním řádem Stavební spořitelny České spořitelny, a. s.

Číst dále...

Další dotazy